Tuesday 13 May 2008

Dapat surat ucapan terima kasih dari Kakak

Malam tu lepas sy janji dengan kakak nak belikan dia hp, saya terus ke warta untuk pegi survay, sambil tu saya bawaklah hp lama saya nokia 3315 yang dh lama tk dioperasikan, ntah hidup ntah kojol, dengan chasingnyer tk der, baterinyer tk der harap nanti bagi bateri baru boleh idup ermmm, so bawa la hp usang tu ke kedai.

bb: ermm u ader jual bateri 3315?
kedai : ada
bb: brapa?
kedai : u nak yg ok ke murah punya?
bb: yg ok la
kedai : rm20 kalau yg biasa rm10
bb: ok rm20 lah
bb: u ada jual chasing tk?
kedai : tgk dulu bos sikijap......ok ada ..RM10
bb: ermm ok...charger ader?
kedai : ada..rm10
bb: ok jadi..1 charger, 1 bateri, i chasing...ermm ermm chasing ni kasi rm8 dah lerr
kedai : ok la ok la
pastu sy bayar la 38, then sempat tanya kedai tu..ermm u ader simpack utk celcom tk?
kedai: sori bos kita talak itu barang..u jalan depan skit ujung tu ada kidai juai simpack..
bb: ok TQ
di kedai simpack...
bb: simpack celcom ada?
kedai : ada..yg ni RM8.50, isi dalam RM5, yg ni RM20, isi dalam 5 jgk
bb : aiks apahal ini lain harga???
kedai : yg mahal ni VIP number maa
bb: ooooo itu mcm, ok angkat yg RM 8.50 saja la, ermm ni ha pilih yg ni 0133434XXX, (ermm cantik jgk no dia)kedai : ok tQ aa
esoknya dapat surat terima kasih drp kakak ni ha

Ni ha sampul surat kakak untuk baba







ni tag nyer

terharu baba dapat surat dari kakak, pandai jugak kaka buat surat ni ...siap ada pembetulan tuuu







walau pun kakak salah eja tapi baba faham isinya " Baba Temakais Beli Talefon" kakak sepatutnya tulis "Baba Terima Kasih Beli Kakak Telefon" ermm surat ini buat baba termenung panjang...

3 comments:

gUrGuRlZ said...

so sweet....

abu haniff said...

salam gurgurlz ni..tk de blog ker? so tk leh kita nk lawat blog dia erm

gUrGuRlZ said...

ada...
saya ader blog...
just click pada nama gurgurlz..
nanti leh nengok...
ne laman alamat blog saya..
www.dayofgurgurlz.blogspot.com
hehhehe....
selamat melawat blog saya eaaa..