Friday 29 February 2008

Antara Lagu jepun yg paling sedap aku dengar

Nama lagu ni Koibito...Mayumi itsuwa..aku tk taulah siapa penyanyi asalnyer mungkin lagu ni evergreen kt jepun..sebab Siti Norhaliza pun nyanyi lagu ni masa buat persembahan di Kedutaan Jepun KL. Best jugak suara siti..sbb memang suara dia sedap ekekeke..sajer jer postkan entry ni supaya ceria skit ekeke , pada pendapat aku lagu sedap di dengar bukan aper sebab irama dia sama ngan irama melayu jer sentuhan muzik dia lembut..bila dengar lagu-lagu macam ni teringat lagu-lagu Allahyarham Sudirman..memang menyentuh. sbb tu la Sudirman pernah memenangi penyanyi terbaik Asia.

Siti norhaliza pun pandai nyanyi lagu ni best jugak..mmg suara dia sedap

http://www.youtube.com/watch?v=TBsReyZtkBE




6 comments:

Zareda Norman said...

Ala kita tak leh buka youtube ler..

Tak nak pi panjat gunung fuji ke ustat?

abu haniff said...

rasanyer cbuk lak..anak sekolhan lah katakan

FaRuHa said...

Salam,

Lagu-lagu ni famous tahun 93/94 dulu..saya selalu nyanyi kat dapur.

ps: nak bahasakan apa ye..saya panggil ustat juga boleh?

abu haniff said...

boleh tk der masalah..hehe ni sume zareda la ni pecahkan rahsia ekeke anyway tk der masalah. faruha and family skrg dah kt malaysia ker masih di sana

Zareda Norman said...

ala ustat, apa salahnya tambah kenalan.. lepas ni kena rajin buat entry ok..

nak tanya ler.. cam ne projek ustat tu.. kata nak appeal pi oversea.. mudah mudahan dipermudahkan segala perancangan ustat ok..

abu haniff said...

ermm saya belajar kat UKM jer akhirnya...